eylow! name aku che wan puteri.
panggil teekus @ teemon.
aku lahh bdk plg baik di unisel. sumpah tak tipuuuuuuuu.
erm,nk cte ape eyh?
aku start dgn housemate2 ku dlu eyh.
dorang mmg cuckoooooo!
kenapa? mari kita siasat yea.
erm,org lain tido terbongkang pkul 2 pg,
tp dorunk sgt sgt hyperactive pkul 2 pg.
org lain bgn dgn mulut yg busuk pkul 6 pg,
tp dorunk bru nk tido pkul 6 pg.
terbukti kan? haha.
erm,aku pun agak busuk gak.
aku mndi 1x sehari je, sbb tu aku suke gune ayat busuk tu.
tp sbnrnye sbb toilet kteorg yg busuk tu xde lampu.
tp skang dh ade lampu!yeay.
tp ble aku dh start mndi mlm, sumpah 1 jam dlm bilik air. ngehehe
err,tu je kott.
kepala mereng study byk sgt :p
biase laa, bdk "4-flat" kn? huahua
btw,chill la. huuuuu
chowcinchow :D
Wednesday, November 19, 2008
Busuk ah.
Posted by cookie~ at 9:40 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment