Aku rase Fuck....
Memang Fuck....
Nape Fuck sngt...???
Agak Bullshit r....
MotherFucker pown ada gak....
Fucker..!!!!!
Hahaaahahaaha...
Xde pape pown sbnarnye...
Huhuhuhuhuu....
XOXO....
NynaFrank....
Posted by cookie~ at 8:13 PM 2 comments
Posted by cookie~ at 2:07 AM 0 comments
aku xtaw nk ckp pe lg..
tp aku sngt2 penat..
maybe sbb aku mainn badminton non stop this whole week...
make sense gile nape aku penat...
huhuhuhuu....
and maybe aku dh had it with all this shit thats been goin on....
xtaw pe...
but something is getting under my skinz....
rase mcm nk explode but whatever...
1 assignmant pe pown xwat lg....
mampos CAPITAL LETTER....
hahahahahahhaa...
sorry n good nite guys....
Posted by cookie~ at 6:33 AM 0 comments
Assalamualaikum... to all my housemate especially....
i'm sorry for what i've done for this whole week... don't really know what going on with me...
it just... too many bad things happen in just one sem n i can't bear it anymore...
doesn't mean i let it go at u all, it just something that i can't control.. and its always slip over my lips... i try to control myself.. to not hurting you guyz.... but sometime i failed.. n i'm very sorry bcoz of that...
guyz... if u can't forgive me... just ignore my words.... when people get mad, they always say something they shouldn't have.... so do i.... i'm so sorry but i love u guyz a lot..... gomennasai mina-san!!
-y-
Posted by cookie~ at 12:58 PM 0 comments
Posted by cookie~ at 12:29 PM 0 comments
konbawa mina-san... hoho... ape kabo kwn2.. dh lama juga hamba x menulis kt blog ni ye... okeylah... hihi...
hari ni sgt2 membosankan bg aku.. bgn awl tp x tau nk bwt ape.. kwn serumahku?? pe lg.. tgh buat kilang air liur lg kt atas katil mereka... due date nk dkt la katakan.. hmm. ntah knape belakang aku masih terasa sakkit walaupun aku dh telan panadol muscle joint??? ae, btol ke nama tu...? lantak lah.. macam aku kisah.. pe yang aku tahu pasni xnk main kejar2 ngan onee-chan lg.. best mmg best tp tanggung la skitnya kemudian hari... haha... aiyoo. sakit dong.. oh ya.. aku dah berbaik dengan ex aku.. bkn bersama blek.. baik as kwn je.. aku akui hati ni still syg kt dia tp cuma syg je.. bkn suka.. mungkin sebab dia byk bg kenangan manis utk aku kenang kot.. thanks J.. ok la.. sebelum aku merepek bkn2 n korg pn x berminat nk bce baik aku undur diri dulu.. chow korang... huhu...
-y-
Posted by cookie~ at 4:27 PM 0 comments
Posted by cookie~ at 12:04 PM 0 comments